dijous, 31 de desembre del 2009

Síntesi final

Sé que estic corrent el risc que la meva síntesi final no s'accepti dins del tancament del bloc donada la seva data, però si la faig ara és perquè m'ha estat del tot impossible fer-la abans.
Bé, de la mateixa manera que vaig começar seré sincer dient que m'ha costat, i molt. Assimilar els continguts d'aquesta assignatura així com fer els exercicis plantejats per en Xavier m'ha resultat una pendent amb molt de desnivell. Si ha estat així és perquè a diferència de molts dels meus companys jo partía de zero. El meu nivell pel que fa referència a les noves tecnologies abans de començar l'assignatura era molt baix i això m'ha suposat una dificultat bastant gran.
Ara que ja hem acabat el primer quatrimestre, me n'adono dels coneixements que he assolit i sigui com sigui me n'alegro d'haver pogut crear un bloc i fer-me'n càrrec, d'haver pogut fer exercicis de manera independent tenint en compte el meu nivell així com d'haver pogut fer treballs en grup utilitzant sistemes absolutament nous per a mi.
Abans de començar aquesta assignatura era bastant escèptic pel que fa a la utilització de recursos tecnològics a l'aula, però ara, després d'haver-se'm mostrat d'una manera més didàctica, me n'adono que la seva utilitat és evident.
D'entre tots els exercicis que hem fet a classe i a casa, si n'hagués d'escollir un parell escolliria primer el de l'anunci. Està clar que els anuncis ens rodegen i que exercèixen un pes important a les nostres vides. De manera inconscient ens marquen i ens guien a fer coses que de no ser per ells no ens plantejaríem.
El segon exercici amb el que em quedaría sería probablement el de territori tot i ser compartit amb l'assignatura de COED. Crec que amb aquesta pràctica s'ha vist que hem sigut capaços d'intereccionar dues assignatures i també de veure fins on erem capaços d'arribar.
L'última apreciació que m'agradaria fer és: el temps passa volant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada